تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




همایش کنکور دانش آموزی در گیوی برگزار شد

ساعت: 14:34 منتشر شده در مورخ: 1395/11/09 شناسه خبر: 1019419

با حضور مسئولان فرهنگی و مشاوران مجرب استانی؛

همایش کنکور دانش آموزان پیش دانشگاهی دختر و پسر کوثری با حضور مسئولان فرهنگی و مشاوران مجرب استانی در محل سالن اندیشه گیوی برگزار شد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا کوثرخبر، در راستای افزایش موفقیت دانش آموزان شهرستان کوثر در کنکور سراسری و آشنایی با شیوه های پاسخ گویی به سوالات کنکور، همایش "کنکور دانش آموزی" با حضور دانش آموزان، مسئولان فرهنگی و مشاوران مجرب استانی در محل سالن اندیشه گیوی برگزار شد.

رئیس مرکز روانشناسی استان اردبیل در این همایش هدف از برگزاری این همایش را ارتقای موفقیت دانش آموزان در کنکور سراسری اعلام کرد و همیاری و مشارکت اولیاء در تصمیم سازی آموزش و پرورش و موفقیت دانش آموزان دانست.

کیانی به نقش برنامه ریزی تحصیلی در موفقیت دانش آموزان اشاره کرد و راه های مطالعه صحیح و روش های تست زنی را یادآور شد.

وی همچنین به راه های غلبه بر استرس، اضطراب و تمرکز بر مطالب درسی تاکید کرد و انگیزه، برنامه ریزی و داشتن هدف را سه عامل موفقیت در دانش آموزان برشمرد.

 در ادامه دانش آموزان سوالات خود را در زمینه کنکور و روش های مطالعه مطرح و توسط مشاور پاسخ داده شد.

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «همایش کنکور دانش آموزی در گیوی برگزار شد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..