تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




آَشخانه قهرمان مسابقات والیبال بانوان خراسان شمالی شد

ساعت: 14:48 منتشر شده در مورخ: 1395/11/09 شناسه خبر: 1019052

مسابقات والیبال بانوان استان خراسان شمالی که از روز چهارشنبه به میزبانی شهرستان گرمه برگزار شده بود با قهرمانی تیم «اترک آشخانه» به کار خود پایان داد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از پایگاه خبری گرمه، حسین زاده رییس هیئت والیبال شهرستان گرمه گفت: در این مسابقات که به مناسبت گرامیداشت ایام‌الله دهه فجر برگزار شد 9 تیم از شهرستان‌های گرمه، جاجرم، آشخانه، شیروان و جغتای حضور داشتند.

وی ادامه داد: مسابقات والیبال بانوان استان خراسان شمالی از روز چهارشنبه ششم بهمن‌ماه به میزبان شهرستان گرمه و در محل سالن آزادی این شهر پیگیری شد.

حسین زاده ادامه داد: بازی‌های این مسابقات در 2 گروه و به‌صورت دوره‌ای پیگیری شد و در نهایت تیم‌های اول و دوم هر گروه به‌صورت ضربدری باهم به رقابت پرداختند.

وی اظهار داشت: در پایان این رقابت‌ها تیم‌های «اترک آشخانه» و «شیرینی سرای شادی آشخانه» قهرمان و نایب‌قهرمان شدند و تیم ولیعصر (عج) جاجرم نیز عنوان سومی را از آن خود نمود.

خاطرنشان می‌گردد شهرستان گرمه ضمن میزانی از تیم‌های شرکت‌کننده، با تیم «شهدای شهرستان گرمه» در این مسابقات حضور داشت.

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «آَشخانه قهرمان مسابقات والیبال بانوان خراسان شمالی شد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..