تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




هواداران مادرید خواهان نیمکت نشینی بنزما

کد خبر: ۴۶۹۹۴۶

۲۵۸۰  بازدید

طرفداران رئال‌ مادرید به خاطر نمایش‌های ضعیف مهاجم فرانسوی می‌خواهند او نیمکت نشین باشد.

ایسنا: ‌به نقل از آس، کریم بنزما سال جدید را بد شروع کرده است. این مهاجم فرانسوی توسط هواداران، یکی از مقصرهای شکست رئال‌ مادرید برابر سویا در سانچس پیسخوان شناخته می‌شود.

سفید پوشان در آن بازی دو بر یک مغلوب شدند و رکورد شکست ناپذیری شان در ۴۰ بازی پیاپی شکسته شد. مهاجم فرانسوی سه روز بعد در دیدار رفت مرحله یک چهارم نهایی کوپا دل ری، برابر سلتاویگو نیز نتوانست دروازه‌ خالی را این تیم را باز کند و مادرید یک هفته‌ بعد از این رقابت‌ها حذف شد.

آمار گلزنی بنزما در لالیگا خیلی ضعیف بوده است. او در هفت بازی اخیرش تنها یک گل به ثمر رسانده است. این گل در پیروزی پنج بر صفر مادرید برابر گرانادا به ثبت رسید. بنزما زمانی که در دیدار برابر مالاگا تعویض شد، توسط تماشاگران هو شد اما زین الدین زیدان در نشست خبری پیش از بازی از هموطنش حمایت کرد و گفت‌: بنزما نمی‌تواند یک توپ را در میانه میدان از دست بدهد؟ او نمی‌تواند در تمام بازی کامل باشد.

آس به همین خاطر نظرسنجی در سایت خود قرار دارد و از هواداران خواست درباره نیمکت نشینی و حضور بنزما در ترکیب اصلی نظر بدهند. در این نظرسنجی، ۲۰ هزار و ۵۷۵ نفر شرکت کردند و ۸۸ درصد آنها معتقد به نیمکت نشینی مهاجم فرانسوی بودند.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «هواداران مادرید خواهان نیمکت نشینی بنزما»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..