تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




کنایه محسن رضایی خطاب به سخنان نخست وزیر انگلیس

محسن رضایی گفت: مردم از شما متنفر هستند. تا جایی كه امروز هر جا توطئه‌ای هست، مردم بی‌درنگ به نقشه‌های پنهان در كیف انگلیسی ظنین می‌شوند.

به گزارش خبرنگار حوزه سیاسیون گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛ محسن رضایی دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام با انتشار پستی در صفحه اینستاگرام خود در واکنش به سخنان اخیر "ترزا می" نخست وزیر انگلیس که گفته بود ایران از تهران تا مدیترانه نفوذ کرده است عنوان کرد: ایران نه حالا که چهل سال است دلهای مردم منطقه را فتح کرده و حال آنکه شما دویست سال است بذر نفرت و کینه کاشته اید.

وی نوشت:

"ساعت خواب؟ خانم نخست‌وزیر انگلیس در آستانه دیدار با  ترامپ، ریس جمهور  آمریکا گفته است: ایران از تهران تا مدیترانه نفوذ کرده است و ما باید در مقابل آن از دوستان خود حمایت کنیم. این حرف‌ها هرچند بیشتر به كار روحیه دادن به دوستان انگلیس از جمله  آل سعود، آن‌ هم پس از شکست‌های پیاپی در  عراق، سوریه و  یمن می‌آید، اما در هر حال باید به این خانم گفت ساعت خواب؟ ایران نه حالا كه از حدود چهل سال پیش به این‌سو، دل‌های مردم منطقه را فتح کرده و حال‌ آنکه شما دویست سال تمام در منطقه هستید. مردم از شما متنفر هستند. تا جایی كه امروز هر جا توطئه‌ای هست، مردم بی‌درنگ به نقشه‌های پنهان در كیف انگلیسی ظنین می‌شوند."

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «کنایه محسن رضایی خطاب به سخنان نخست وزیر انگلیس»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..