تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




۴۰ هزار فرد فاقد بیمه در مراکز درمانی تامین اجتماعی بستری شدند

در شش ماه نخست سال جاری، ٤٠ هزار و ٤١٩ نفر فاقد بیمه تامین اجتماعی در مراکز درمانی تامین اجتماعی بستری و از خدمات این سازمان برخوردار شدند.

به گزارش شمانیوز، براساس اعلام دفتر آمار و محاسبات اقتصادی و اجتماعی سازمان تأمین‌اجتماعی، در همین مدت، ٤٦٠ هزار و ٥٦٦ نفر در مراکز درمانی ملکی تأمین‌اجتماعی بستری شدند که بیمه‌شدگان تأمین‌اجتماعی با تعداد ٤١٩ هزار  و ٦٣٧ نفر بیشترین آمار بستری‌شدگان بودند.

بیمه‌شدگان بیمه سلامت ٢٣ هزار و ٦٣٠ نفر، نیروهای مسلح ٤٨٧٩ نفر، بیماران فاقد بیمه درمانی ٨٠٢١ نفر، سایر بیمه‌ها ٣٥٨٦ نفر و کمیته امداد ٣٠٣ نفر دیگر گروه‌های بستری به تفکیک بیمه‌های درمانی در مراکز درمانی تامین اجتماعی در شش ماه نخست سال جاری را تشکیل دادند.

سازمان تأمین‌اجتماعی با در اختیار داشتن ٧٠ بیمارستان، ٣٥٢ درمانگاه و مرکز دندانپزشکی و ٧دی‌کلینیک به بیمه‌شدگان و مستمری‌بگیران سازمان و سایر افراد خدمات درمانی ارائه می‌دهد.

منبع:مهر




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «۴۰ هزار فرد فاقد بیمه در مراکز درمانی تامین اجتماعی بستری شدند»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..