تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




مسئولان شهرداری منطقه 20 با خانواده شهید مهری دیدار کردند

شهردار منطقه 20 و هیئت همراه با هدف تجلیل از صبر و استقامت خانواده معظم شهدا با خانواده شهید مصطفی مهری دیدار کردند.

به گزارش خبرگزاری صداوسیما ، سید احمد صفوی در این دیدار معنوی ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای والامقام از جمله شهید مهری از صبوری و مجاهدت این خانواده تجلیل کرد.
هدف از این دیدار معنوی تکریم خانواده های معظم شهدا و ترویج فرهنگ ایثار و شهادت و توجه به معنویات، ارزش ها و باورهای دینی با خانواده شهید مصطفی مهری دیدار و گفت و گو کرد.
معاون فرهنگی بنیاد شهید و امور ایثارگران ری، فرمانده حوزه مقاومت بسیج ، رئیس روابط عمومی ،شهردار ناحیه یک  و رئیس امور اداری شهرداری نیز صفوی را در این دیدار همراهی می کردند.
در پایان این دیدار مسئولان با اهدای لوح از تلاش های این خانواده قدردانی کردند.
شهید مصطفی مهری در سال 1336 در خانواده ای مذهبی، متدین و پاک نهاد در شهرستان ری چشم به جهان گشود، بسیار با گذشت و مهربان بود و به بزرگترها بسیار احترام می گذاشت و هیچ وقت از نماز و مسائل دینی خود غافل نمی شد.
این شهید بزرگوار با اعزام از طریق بسیج به جبهه های حق علیه باطل رفت و در منطقه عملیاتی پاسگاه زید در عملیات کربلای پنج دوازدهم شهریور ماه 1365به فیض شهادت نائل آمد.
 



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «مسئولان شهرداری منطقه 20 با خانواده شهید مهری دیدار کردند»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..