تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




سامانه #888* پلی برای یاری رساندن به نیازمندان حقیقی

معاون امداد مستضعفان آستان قدس رضوی از فراهم آوردن پل ارتباطی سریع و آسان میان خیران و واقفان با آستان قدس رضوی برای یاری رساندن به نیازمندان حقیقی از طریق سامانه #888* خبر داد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد، مصطفی خاکسار قهرودی گفت: از این پس امکان پرداخت نذورات و موقوفات به حساب آستان قدس رضوی برای مشترکان اپراتورهای تلفن همراه فراهم شده است، آحاد مردم خیر و نیک اندیش ایران اسلامی می‌توانند از طریق ارسال کد دستوری #888* در شبکه‌ اپراتورهای همراه اول و ایرانسل، آستان قدس رضوی را در امدادرسانی به نیازمندان و محرومان جامعه همراهی کنند.

وی افزود: سامانه «نهضت خدمت به نیازمندان و زائران امام رئوف(علیه‌السلام)» یک برنامه ارتباطی سریع و آسان میان نیک اندیشان خیر و آستان قدس رضوی است.

معاون امداد مستضعفان آستان قدس رضوی با تاکید بر اینکه تمامی کمک‌های جمع آوری شده از طریق این سامانه قطعا در راستای نیات واقفان و خیران هزینه خواهد شد، گفت: این سامانه به علاقه مندان این امکان را می‌دهد تا در چهار بخش وقف و نذر، کمک به نیازمندان، ساخت زائرشهر و زیارت اولی‌ها کمکهای نقدی و غیرنقدی خود را با نظارت آستان قدس رضوی هزینه کنند.

انتهای پیام//ف.ج




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «سامانه #888* پلی برای یاری رساندن به نیازمندان حقیقی»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..