تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




آمادگی بنیاد مرکزی زائر امام رضا(ع) برای بررسی زائرسراهای ارزان قیمت

مدیرعامل بنیاد مرکزی زائر امام رضا(ع) گفت: هیچ مشکلی در زمینه کیفیت ساخت زائرسراهای ارزان قیمت در مشهد وجود ندارد.

آمادگی بنیاد مرکزی زائر امام رضا(ع) برای بررسی زائرسراهای ارزان قیمتبه گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد، حسین عابدی در مراسم آغاز عملیات اجرایی زائرسرای ارزان قیمت استانهای زنجان و خراسان شمالی افزود: با جرات در خصوص مسایل فنی زائرسراهایی که احداث شده اعلام می‌کنیم آمادگی داریم هر تیم کارشناسی و فنی از کیفیت زائرسراهای ارزان قیمت در مشهد بازدید کنند.

وی گفت:این زائرسراها با بهترین کیفیت ساخته می‌شود و عملیات اجرایی به اشکال مختلف در همه زائرسراها آغاز شده است.

مدیرعامل بنیاد مرکزی زائر امام رضا(ع) تصریح کرد: هفت استان که زمین برای احداث زائرسرای ارزان قیمت در اطراف حرم مطهر رضوی به آنها اهدا شده بود، اقدام به خریداری زمین بیشتری به منظور توسعه زیربنای زائرسراهایشان کردند.

انتهای پیام//ه.ج





پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «آمادگی بنیاد مرکزی زائر امام رضا(ع) برای بررسی زائرسراهای ارزان قیمت»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..