تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




نوکیا از MIKA دستیار دیجیتال خود رونمایی کرد

نوکیا دستیار صوتی جدید خود را با نام جذاب MIKA معرفی کرد، این اسم در اصل مخفف “دستیار دانش شهودی چند منظوره” بوده که به مهندسان و اپراتورهای مخابراتی اجازه می‌دهد تا با استفاده از دستورات صوتی به اطلاعات دسترسی پیدا کنند.

این سیستم توسط شرکت خدمات شناخت پلت‌فرم طراحی شده و با استفاده از “هوش افزوده با امکان یادگیری خودکار برای دسترسی به طیف گسترده‌ای از ابزار، اسناد و منابع” کار می‌کند. این دستیار دیجیتال برای پاسخ به سوالات مهندسی از طریق تجربه بدست آمده از شبکه‌های دیگر طراحی شده است، البته MIKA بی‌شباهت به siri یا الکسا نیست. دستیار دیجیتال نوکیا به‌جای روشن کردن چراغ‌های هوشمند و یا بررسی آب و هوا، قادر به پاسخ‌گویی به سوالات مهندسان است.

این شرکت فنلاندی تنها چند هفته مانده به نمایشگاه MWC از دستیار دیجیتالی MIKA رونمایی کرد تا طرفداران خود را هیجان‌زده کند. امسال بزرگترین نمایشگاه صنعت گوشی‌های هوشمند، بار دیگر شاهد حضور نوکیا خواهد بود، البته محصولات نوکیا توسط شرکت HMD تولید خواهد شد و احتمالا به‌جای بهره‌مندی از MIKA، با دستیار دیجیتالی گوگل معرفی شوند.

محمد قریشی

مهندس مکانیک و علاقه مند به دنیای خودرو و تکنولوژی




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «نوکیا از MIKA دستیار دیجیتال خود رونمایی کرد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..