تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




خداحافظی رقیب دیرینه سوریان از دنیای قهرمانی کشتی

به گزارش روز شنبه فدراسیون کشتی، آمویان 34 ساله در 17 سال حضور خود در دنیای قهرمانی کشتی به مدال برنز المپیک 2008 پکن، دو مدال برنز و یک مدال نقره جهان و چندین قهرمانی اروپا دست یافت. آمویان در رده سنی جوانان نیز به قهرمانی جهان رسیده بود.
«آمویان» پس از خداحافظی از دنیای قهرمانی در گفت و گویی اعلام کرد: قصد دارم مدتی را صرف خانواده خود کنم و اگر بتوانم به کشتی گیران هم وزن خود مشاوره و راهنمایی خواهم کرد و اگر به تجربیات من نیاز بود حتما آن را در اختیار دیگران قرار خواهم داد.
در خبری دیگر از فدراسیون کشتی، با تصمیم مسئولان فدراسیون کشتی ارمنستان، «آرمن مکرتچیان» نایب قهرمان المپیک آتلانتا، دارنده مدال برنز جهان، قهرمان امیدهای جهان و قهرمان اروپا در وزن 48 کیلوگرم به عنوان سرمربی جدید تیم کشتی آزاد این کشور منصوب شد.
**درخواست فدراسیون برای حضور تیم های اصفهانی در لیگ
فدراسیون کشتی با ارسال نامه ای به استاندار اصفهان، درخواست حضور تیم های باشگاهی استان در لیگ کشتی را داد.
پیرو مذاکرات حضوری و توافقات حاصله در مرداد سال جاری در خصوص حضور حداقل یک تیم باشگاهی در کشتی فرنگی و یک تیم باشگاهی در کشتی آزاد در لیگ باشگاهی کشتی کشور از استان اصفهان، فدراسیون کشتی با ارسال نامه ای به استاندار اصفهان، درخواست حضور تیم های اصفهانی را در لیگ باشگاه های کشور را ارایه کرد.
این درخواست با هدف حضور حمایت کنندگان مالی و همچنین حمایت از کشتی استان اصفهان است که در سال های نه چندان دور دارای جایگاه ویژه ای در کشور داشته است.
'برای آگاهی از آخرین اخبار ورزش ایران و جهان با کانال ورزشی ایرنا در تلگرام irnavarzesh@ همراه شوید.'
ورزشی**1067**
تنظیم کننده: رضا رمضانی انتشاردهنده:لی خورسندی

انتهای پیام /*



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «خداحافظی رقیب دیرینه سوریان از دنیای قهرمانی کشتی»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..