تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




مدیران و کارکنان وزارت کشاورزی با آرمان های امام راحل(ره) تجدید پیمان کردند

به گزارش ایرنا، این آیین روز شنبه با حضور آیت الله حسن عالمی نماینده ولی فقیه در وزارت جهاد کشاورزی و جمعی از مدیران و کارکنان این وزراتخانه و همچنین کشاورزان، عشایران و تشکل های تولیدی وزارت جهاد کشاورزی در حرم مطهر امام راحل(ره) برگزار شد.
شرکت کنندگان در این آیین، ضمن نثار تاج گل، قرائت فاتحه و ادای احترام به مقام شامخ معمار کبیر انقلاب اسلامی با آرمان های والای امام راحل، شهدا و رهبر فرزانه انقلاب تجدید میثاق کردند.
نماینده ولی فقیه در وزارت جهاد کشاورزی پس از این مراسم با بیان اینکه مسئله امامت و ولایت امری ضروری برای جامعه بشری است گفت: مردم و بشریت نیازمند به امامت و ولایت هستند.
آیت الله حسن عالمی ادامه داد: اگر می خواهیم شرافتمندانه و عزت مندانه بنده صالح خدا باشیم باید پشت سر امامت و رهبری حرکت کنیم.
وی بیان داشت: پیروی از امامت و رهبری با سستی و کسالت مفید نخواهد بود و زمانی پیروی از امام مفید است و اثرات خود را دارد که با صبر و شکیبایی با تمام توان پشت سر رهبری حرکت کنیم و با او همراه باشیم .
3218 / 6139
خبرنگار: امیر جعفری سرگزه**انتشاردهنده: محمد بیدارمنش

انتهای پیام /*



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «مدیران و کارکنان وزارت کشاورزی با آرمان های امام راحل(ره) تجدید پیمان کردند»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..