تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




۱۰تیتر داغ دنیای آی تی از تظاهرات علیه اکانت توئیتر ترامپ تا دعوای زاکربرگ با بومیان هاوایی

۱۰تیتر داغ دنیای آی تی از تظاهرات علیه اکانت توئیتر ترامپ تا دعوای زاکربرگ با بومیان هاوایی

خبرآنلاین:

شماره 1 - سهام گوگل پس از انتشار گزارش مالی فصل چهارم 2016 حدود 2 درصد کاهش پیدا کرد. درآمدها مطابق انتظار نبوده است.

شماره 2 - دعوای زاکربرگ مؤسس فیس‌بوک و بومیان هاوایی بالا گرفت. آنها می‌خواهند علیه دیوار ایجادشده توسط زاکربرگ و خودشان تظاهرات کنند.

شماره 3 - کریس ارمسِن، رئیس سابق بخش خودروهای خودران گوگل، درحال‌توسعه استارتاپ خود به‌صورت پنهانی است. وی کمپانی به نام Aurora Innovation راه‌اندازی کرده است.

شماره 4 - سیسکو در بازار شبکه توانست دو رقیب خود یعنی فیس‌بوک و VMWare را پشت سر بگذارد.

شماره 5 - مایکروسافت می‌گوید حمله به مایکروسافت در بازار رایانه‌های همه‌کاره / All-in-One جواب داده است و مصمم است تا این استراتژی را ادامه دهد.

شماره 6 - ساندر پیچای مدیر اجرایی گوگل تحت‌فشار است تا سوئیچ بیزینس تبلیغات از حالت سنتی به صوتی را بیشتر توضیح دهد و آینده آن را برای سهامداران روشن سازد.

شماره 7 - ورازیون مصمم است تا هر چه سریع‌تر تیم یاهو به رهبری خانم ماریسا مایر را تسویه کند و از سیستم خود حذف کند.

شماره 8 - تظاهرات مردم جلوی دفتر مرکزی توئیتر در کالیفرنیا علیه ترامپ انجام شد. کاربران می‌گویند توئیتر نباید اکانت ترامپ که با سیاست‌های توئیتر در تضاد است را ترویج کندچرا که وی مصداق سخنگوی فاشیسم شده است و در سیاست‌های توئیتر تبلیغ فاشیسم ممنوع است.

شماره 9 - بخش پشتیبانی نرم‌افزاری آیفون توسط اپل در 20 کشور دیگر راه‌اندازی شد. کاربران می‌توانند با چت، کمک آنلاین و ... از خدمات پشتیبانی برای آیفون خود بهره‌مند شوند.

شماره 10- سامسونگ به‌زودی جدیدترین گوشی هوشمند خود مجهز به سیستم‌عامل تایزن 3.0 را راهی بازار می‌کند. کمپانی کره‌ای، خود، این سیستم‌عامل مبتنی بر اندروید را ساخته و توسعه داده است.

املاک زاکربرگ در هاوایی و دیاور مورد مناقشه / عکس زیر

5656




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «۱۰تیتر داغ دنیای آی تی از تظاهرات علیه اکانت توئیتر ترامپ تا دعوای زاکربرگ با بومیان هاوایی»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..