تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




شهرک «عین الفیجه» در حومه دمشق آزاد شد

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری فارس، ارتش سوریه شهر امروز (شنبه) توانست در منطقه «وادی بردی» در شمال غرب دمشق، وارد شهرک «عین الفیجه» شود و تروریست‌های جبهة النصره را تسلیم خود کند.

بنا بر اعلام شبکه المیادین، نیروهای سوریه، در توافقی با تروریست‌ها و پس از دو روز درگیری آن‌ها را تسلیم خود کرده‌اند. تروریست‌ها قرار است به استان ادلب انتقال یابند.

با آزادسازی این شهرک تمامی روستاها و شهرک‌های منطقه «وادی بردی» به کنترل ارتش سوریه در آمده است؛ منطقه‌ای که آب شرب دمشق از آن‌جا تأمین می‌شود و تروریست‌های جبهة النصره با اشغال این منطقه برای 5.5 میلیون ساکن پایتخت سوریه بحران آبی ایجاد کرده بودند.

انتهای پیام/د

 

http://fna.ir/G1ES9I



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «شهرک «عین الفیجه» در حومه دمشق آزاد شد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..