تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




گرد و غبار مدارس اهواز را در نوبت بعد از ظهر تعطیل کرد

گرد و غبار مدارس اهواز را در نوبت بعد از ظهر تعطیل کرد

علی حسین حسین زاده با اشاره به شرایطی که در پی پدیده گرد و خاک روز گذشته در اهواز ایجاد شده است، اظهار کرد: تمامی مدارس اهواز در تمام مقاطع امروز در دو نوبت صبح و عصر تعطیل هستند.

وی در خصوص وضعیت تعطیلی دانشگاه های اهواز گفت: با توجه به اینکه در حال حاضر دانشگاه ها در تعطیلات میان ترم قرار دارند، خود به خود دانشگاه ها تعطیل هستند. البته تصمیم تعطیلی دانشگاه ها تاکنون از سوی مدیریت بحران اخذ نشده است.

معاون سیاسی و اجتماعی استاندار خوزستان بیان کرد: هنوز برای تعطیلی ادارات اهواز یا کاهش ساعات اداری امروز تصمیمی اخذ نشده است.

وی با اشاره به قطع آب و برق در نقاط مختلف سراسر اهواز گفت: قطعی آب و برق تا ظهر امروز رفع خواهد شد.

حسین زاده گفت: برخلاف خبر درج شده به نقل از ستاد مدیریت بحران در سایت استانداری خوزستان که تعطیلی مدارس را برای تمام مدارس خوزستان اعلام کرده بود، امروز تنها مدارس شهرستان اهواز تعطیل هستند و مدارس در دیگر شهرستانها دایر خواهند بود.

۴۷۲۳۵




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «گرد و غبار مدارس اهواز را در نوبت بعد از ظهر تعطیل کرد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..