تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




«یادداشت‌های روزانه یک زن مطلقه» در بازار کتاب

«یادداشت‌های روزانه یک زن مطلقه» در بازار کتاب

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، کتاب «یادداشت‌های روزانه یک زن مطلقه» نوشته هیفا بیطار که روح الله رحیمی ترجمه کرده است، از سوی انتشارات بوتیمار منتشر شد.

این کتاب برای اولین بار تحت عنوان «یومیات مطلقه» در سال 2006 در بیروت به چاپ رسید.

نویسنده در این کتاب سعی دارد فضای زن ستیز و مردسالارانه جامعه خود را نقد کند و به بیان مسایل و مشکلات جامعه بپردازد.
بیطاری در این کتاب یادداشت‌های خود را در 11 فصل روایت کرده است.

در بخشی از این کتاب آمده است: «می‌توانم از دور به زنی كه سابق بر اين بودم نگاه كنم. می‌توانم با آرامش بنشينم، يك پايم را روی پای ديگرم بگذارم، آدامس بجوم و تخمه بشكنم. همينطور می‌توانم با صبر و حوصله يا با عجله، آن‌طور كه دلم ‌می‌خواهد حوادث مشخصی از صفحه زندگی‌ام را ورق بزنم، چرا كه من تمام حوادث، شرايط و سال‌های سپری شده زندگی‌ام را درون جعبه‌ای قرار داده‌ام و در آن را محكم بسته‌ام...»

این نویسنده تاکنون رمان‌ها و مجموعه داستان‌های کوتاه متعددی منتشر کرده است، از جمله رمان‌های او می‌توان به «قبو العاسبین»، «امراة من طابقین»، «افراح صغیره، افراح اخیره» اشاره کرد.

او در همه این داستان‌ها رنج‌ها و مشکلات زنان کشور خود را روایت می‌کند و باورهای غلط و ظالمانه حاکم بر جامعه‌اش را به چالش می‌کشد.

این کتاب در 108 صفحه و با قیمت 8500 تومان از سوی نشر بوتیمار روانه بازار شده است.

58243




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر ««یادداشت‌های روزانه یک زن مطلقه» در بازار کتاب»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..