تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




حضور عراقچی در کمیسیون امنیت درباره برجام

به گزارش افکارنیوز،

سیدحسین نقوی‌حسینی سخنگوی کمیسیون امنیت‌ملی و سیاست‌خارجی مجلس شورای اسلامی د از جلسه مشترک اعضای این کمیسیون با عباس عراقچی عضو ارشد تیم مذاکره‌کننده هسته‌ای خبر داد و گفت: قرار است این جلسه در روزهای آتی برگزار شود.

وی افزود: با توجه ارائه گزارش چهارم (3 ماهه) وزارت امور خارجه به کمیسیون امنیت‌ملی، گذشت یک سال از اجرای برجام و نشست اخیر کمیسیون مشترک برجام در وین،‌ ضروری است که اعضای کمیسیون امنیت‌ملی مجلس نشستی را با مسئولان وزارت امور خارجه داشته باشند.

سخنگوی کمیسیون امنیت‌ملی و سیاست‌خارجی مجلس ادامه داد: نشست مشترک این کمیسیون با آقای عباس عراقچی قرار بود روز پنجشنبه (23 دی) برگزار شود، اما به دلیل اینکه آقای عراقچی از سفر وین به تهران بازنگشته بود، این نشست به جلسه بعدی کمیسیون موکول شد.

نقوی‌حسینی با اشاره به جلسه اعضای کمیسیون متبوع خود با معاون حقوقی رئیس‌جمهور، گفت: بررسی تحقیق و تفحص از کمک‌های توسعه‌ای جمهوری اسلامی ایران به کشورهای خارجی و میزان اثربخشی آن در قالب سیاست‌های راهبردی کشور با حضور حجت‌الاسلام انصاری در دستور کار روز یکشنبه کمیسیون قرار دارد.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «حضور عراقچی در کمیسیون امنیت درباره برجام»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..