تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




گوشت گاوی گران نمی‌شود

به گزارش افکارنیوز،

علی خندان در خصوص وضعیت بازار گوشت گاوی گفت: با وجود ایجاد موج گرانی در بازار گوشت گوسفندی، این وضعیت در بازار گوشت گاو تاثیر نداشت و عرضه گوشت گاو در تهران براساس قیمت ثابت ادامه دارد.

وی افزود: گوشت گوساله در تهران به مدت 6 ماه است که ثابت مانده است، در عرضه گوشت گاو بخشی از سهم به بازار به واردات این محصول بر می گردد و عرضه وارداتی گوشت گاوی باعث ایجاد ثبات نسبی در بازار شده است.

خندان یکی دیگر از دلایل ثابت ماندن گوشت گاو را کاهش قدرت خرید مردم عنوان کرد و ادامه داد: میزان درآمد خانواده ها کاهش یافته است و به همین دلیل عرضه کننده نمی تواند بیش از حد در قیمت گذاری آزادانه عمل کند.

رئیس اتحادیه گوشت گاو قیمت متوسط گوشت گاو و گوساله را به طور متوسط در بازار به این شکل عنوان کرد:

قیمت گوشت گاو: 21000 تا 22000 تومان

قیمت گوشت گوساله مخلوط: 35000 تومان

قیمت بخش های صاف گوشت تا سقف 2000 تومان بیشتر از سایر بخش های گوشت است.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «گوشت گاوی گران نمی‌شود»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..