تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




مساحت تالاب‌های کشور بیش از 18 هزار هکتار است

رئیس گروه تالاب های معاونت محیط زیست طبیعی گفت: مساحت تالاب‌های کشور در کنوانسیون رامسر بیش از 18 هزار هکتار است که نیمی از مساحت تالاب‌های شناخته شده کشور را تشکیل می‌دهد.

به گزارش خبرنگار گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان؛ آرزو اشرفی زاده رئیس گروه تالاب‌های معاونت محیط زیست طبیعی سازمان حفاظت محیط زیست در نشست خبری امروز(شنبه) که به مناسبت روز جهانی تالاب ها برگزار شد، اظهار داشت:با توجه به اهمیت و اثراتی که تالاب ها در تمام دنیا دارند و به دلیل اینکه در شهر اهواز براساس تفاهم نامه‌ای که به عنوان حمایت از منابع طبیعی برگزار شد نیز امسال این شهر در روز جهانی تالاب ها میزبان این مراسم است.

وی افزود: همچنین در مراسمی که در شهر رامسر که دو روز بعد از روز جهانی تالاب ها برپا می شود نیز برنامه‌هایی در راستای ارتقای سطح آگاهی، شناخت چالش‌ها و شرایط تالاب‌ها در سطوح مختلف مردم برگزار می شود.

اشرفی‌زاده با تأکید بر اینکه شعار امسال روز جهانی تالاب‌ها، کاهش خطر بلایای طبیعی است، تصریح کرد: در مراسم اهواز نیز نمایندگان مجلس، فراکسیون محیط زیست، رئیس سازمان محیط زیست کشور و مقامات مختلف دیگر نیز حضور خواهند داشت.

در حال تکمیل...




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «مساحت تالاب‌های کشور بیش از 18 هزار هکتار است»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..