تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




هر ساعت 5 خانواده در انگلیس بی‌خانمان می‌شوند

به گزارش خبرنگار اجتماعی خبرگزاری تسنیم، تجزیه و تحلیل‌ها نشان می‌دهد که هر ساعت پنج خانواده در انگلیس بی‌خانمان می‌شوند.

بر اساس گزارش ایندیپندنت، طبق آمار و ارقام ارائه شده که توسط یک سازمان زیرمجموعه دولت تهیه شده با «تکان‌دهنده‌» خواندن این آمار از بدترشدن این شرایط خبر داد.

در سال گذشته، 43هزار و 143 خانواده در این کشور بی‌خانمان شده‌اند که این میزان در پنج سال گذشته 32درصد افزایش نشان می‌دهد.

با استفاده از این آمار و ارقام، پیش‌بینی شده است که چیزی در حدود 3600 خانواده نیز طی ماه آینده به خیل بی‌خانمان این کشور اضافه خواهند شد.

این رقم حاکی از آن است که هر 12 دقیقه یک خانواده خانه و زندگی خود را از دست می‌دهد یا درواقع هر یک ساعت در این کشور 5 خانواده بی‌خانمان می‌شوند.

طبق این گزارش دولت متعهد شده است که تا سال 2020 یک میلیون واحد مسکونی در بی‌خانمانان قرار دهد اما این برنامه‌ریزی طبق آمار چند سال گذشته صورت گرفته و باید دید با افزایش نرخ بی‌خانمانان و با نرخ فعلی دولت چه راه‌کاری برای مقابله با این معضل اتخاذ خواهد کرد.

در عین حال آمار رسمی جداگانه‌ای مربوط به خیابان‌خواب‌ها روز چهارشنبه هفته گذشته منتشر شد که افزایش 16 درصدی خیابان‌خواب‌ها را در سال 2016 نسبت به سال 2015 نشان می‌دهد.

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «هر ساعت 5 خانواده در انگلیس بی‌خانمان می‌شوند»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..