تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




برانکو رضائیان را دگرگون کرد

آن طور که شنیدیم در یکی از آخرین جلسات تمرینی پرسپولیس رامین رضاییان در حالی که به شدت ناراحت بود و حال و حوصله نداشت. یکی، دو تن از بازیکنان پرسپولیس از او پرسیدند: «رامین چته؟ چرا ناراحتی؟!»

رضاییان هم با بی‌حوصلگی جواب داد: «از قول من چیزهایی نوشتن که اصلاً صحت نداره… من کجا برای سرمربی تیم تعیین تکلیف کردم یا از حضور در پرسپولیس با این همه هوادار بامعرفت ناراحتم؟ واقعاً متأسفم که این چیزها رو می‌نویسن و …»

همبازیان مدافع ملی‌پوش به او گفتند: «حالا این‌قدر خودت را ناراحت نکن. ما همه تو را می‌شناسیم و می‌دانیم این حرف‌ها را نمی‌زنی و…»

رامین هم دوباره گفته است: «آخه من اگر بخوام حرفی بزنم که خودم می‌زنم. نیازی به سخنگو ندارم…»

با وجود دلداری پرسپولیسی‌ها به مدافع ملی‌پوش، این بازیکن دل و دماغی برای تمرین نداشت تا اینکه داستان به گوش برانکو رسید. شنیدیم سرمربی کروات پرسپولیس، رامین را نزد خود فراخوانده و خیلی کوتاه به او گفته است: «همه ما تو را می‌شناسیم و می‌دانیم چنین ادبیاتی نداری و آن مصاحبه را باور نمی‌کنیم. خودت را ناراحت نکن و تمرکزت را به هم نریز. بهتر است به تمرین بچسبی و به این چیزها فکر نکنی!» برانکو بعد از این حرف‌ها در طول تمرین دو، سه بار با صدای بلند رامین رضاییان را تشویق کرد تا روحیه‌اش را بالا برده و ثابت کند آن مصاحبه را باور نکرده است. جالب آن که بعد از صحبت و تشویق‌های برانکو، این مدافع ملی‌پوش به فضای تمرین برگشت و با روحیه‌ای بالا یکی از بهترین نفرات در کارهای تاکتیکی نشان داد.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «برانکو رضائیان را دگرگون کرد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..