تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




هوای مشهد سالم است

حمید صالحی در گفتگو با خبرنگار مهر، اظهار کرد: هوای مشهد در اولین روز کاری هفته با شاخص  کیفیت ۸۶ پی.اس.آی  در شرایط سالم قرار دارد.

وی شاخص کیفیت هوا در روز گذشته را ۶۵ پی.اس.آی عنوان کرد و افزود: شاخص کیفیت هوا در صورتی که بین ۵۱ تا ۱۰۰ پی.اس.آی باشد نشان‌دهنده هوای سالم است.

صالحی با اشاره به اینکه  کیفیت هوای ۳ ایستگاه از شهر مشهد در وضعیت هشدار قرار دارد، گفت: در ایستگاه‌های خیام‌شمالی با ۱۱۳ پی.اس.آی، خیام‌‎جنوبی با ۱۱۱ و مفتح با ۱۰۹ پی.اس.آی وضعیت هوا ناسالم برای گروه های حساس است.

وی افزود: درمناطق لشگر با ۹۳، تقی‌آباد با ۹۲، سمزقند با ۹۰، آوینی با ۸۷، سجاد با ۸۵، سرافرازان با ۸۴، ویلا با ۸۱، کریمی با ۸۰، الهیه با ۷۸، امامیه با ۷۴، حرم‌مطهر با ۷۰، صدف با ۶۹ و ماشین‌ابزار با ۶۷  پی.اس.آی شاخص کیفیت هوا کمتر از ۱۰۰ پی.اس.آی است.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «هوای مشهد سالم است»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..