تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




فعالیت بیش از 120دستگاه تاکسی در خلخال

ساعت: 11:18 منتشر شده در مورخ: 1395/11/09 شناسه خبر: 1019107

رئیس سازمان حمل ونقل و تاکسیرانی شهر خلخال خبر داد؛

رئیس سازمان حمل و نقل وتاکسیرانی شهر خلخال گفت: امروز در هوای سرد و برفی بیش از 120 دستگاه تاکسی مشغول خدمت رسانی به مردم خلخال بودند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از ازناو ، فرهاد خوگر صبح امروز در بازدید از معابر و خیابان های خلخال و گشت کنترلی سازمان حمل و نقل و تاکسیرانی خلخال گفت: امروز از اولین ساعات صبحدم در هوای سرد و برفی بیش از 120 دستگاه تاکسی مشغول خدمت رسانی به مردم خلخال بودند.

وی افزود: هم اکنون ناوگان تاکسیرانی خلخال بیش از 170 تاکسی دراختیار دارد که در کلیه ساعات روز فعالیت این تاکسی ها کنترل شده و نیاز به همکاری شهروندان برای خدمات بهتر داریم.

خوگر گفت: شهروندان می توانند نظرات و پیشنهادات و انتقادات خود از سازمان حمل و نقل و تاکسیرانی را با تلفن مستقیم 04532422017 - داخلی 25 شهرداری خلخال - سازمان وحمل نقل در جریان گذاشته و هر گونه تخلفات تاکسی ها در مسیرهای مختلف شهری را به این سازمان گزارش دهند تا در سریعترین زمان نسبت به رسیدگی به تخلفات انجام وظیفه شود.

پایگاه خبری ازناو شهرستان خلخال پایگاه خبری ازناو شهرستان خلخال پایگاه خبری ازناو شهرستان خلخال پایگاه خبری ازناو شهرستان خلخال پایگاه خبری ازناو شهرستان خلخال پایگاه خبری ازناو شهرستان خلخال پایگاه خبری ازناو شهرستان خلخال پایگاه خبری ازناو شهرستان خلخال پایگاه خبری ازناو شهرستان خلخال پایگاه خبری ازناو شهرستان خلخال پایگاه خبری ازناو شهرستان خلخال پایگاه خبری ازناو شهرستان خلخال

عکس  و گزارش : سید مصطفی مرادخانی 

انتهای پیام / خلخال




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «فعالیت بیش از 120دستگاه تاکسی در خلخال»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..