تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




پروازهای امروز فرودگاه ایلام لغو شد

پروازهای امروز فرودگاه ایلام به دلیل شرایط نامساعد جوی لغو شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان؛ علی متانت مدیر فرودگاه شهدای شهر ایلام گفت: بارش برف در ایلام سبب شده است که شرایط برای انجام شدن پروازهای فرودگاه ایلام مناسب نباشد.

وی افزود: روز گذشته پروازهای فرودگاه ایلام به مقصد تهران و همچنین پروازهای تهران به ایلام به دنبال بارش شدید برف لغو شد که امروز نیز پروازهای ایلام به تهران و تهران به ایلام فرودگاه شهدای ایلام لغو شده است.

مدیرکل فرودگاه شهدای شهر ایلام عنوان کرد: بارش برف و مناسب نبودن شرایط برای انجام پرواز سبب شد که امروز پروازهای فرودگاه ایلام لغو شود.

انتهای پیام/گ




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «پروازهای امروز فرودگاه ایلام لغو شد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..