تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




ویدیوی منتشر شده از سونی اکسپریا (XA (2017 را ببینید!

اگر به یاد داشته باشید مدتی پیش تعدادی رندر از سونی اکسپریا XA نسخه 2017 منتشر شد. از جمله نکات قابل توجه این رندرها می‌توان به محل قرارگیری دوربین جلو، پورت USB نوع C و حاشیه‌های عجیب این اسمارت‌فون در بخش بالایی و پایینی نمایشگر اشاره کرد. به تازگی یک ویدیو در یوتیوب منتشر شده است که نسخه واقعی و نهایی این مدل را به نمایش می گذارد. مطابق این ویدیو اکسپریا XA نسخه 2017 با شماره مدل G3121 معرفی خواهد شد.

در این ویدیو می‌توانید یک نسخه آزمایشی را مشاهده کنیم که به خوبی قسمت‌های مختلف آن به نمایش گذاشته می‌شود و با مراجعه به بخش‌های مختلف رابط کاربری می‌توانید نسخه اندروید، شماره مدل و هم‌چنین مجهز بودن به وصله امنیتی 5 ژانویه را مشاهده کنیم. با انتشار این ویدیو می‌توانیم زمان معرفی رسمی این مدل توسط سونی را بسیار نزدیک بدانیم. انتظار می‌رود سونی مراسم معارفه اکسپریا XA 2017 را در نمایشگاه MWC 2017 که حدودا یک ماهی تا برگزاری آن مانده است، برگزار کند.

در عنوان ویدیو 23 مگاپیکسلی بودن دوربین اصلی این مدل بیان شده است که در طول ویدیو نیز به خوبی می‌توانیم آن را مشاهده کنیم. دیگر موضوعی که در رابطه با اکسپریا XA 2017 می‌توان بیان کرد، مجهز بودن به بلندگوی استریو است و هم‌چنین وجود حاشیه زیاد در بخش بالایی و پایینی را می‌توان به دلیل جبران حاشیه کم اطراف نمایشگر دانست.

امید بکتاش

یه عاشق آی‌تی و موضوعات مرتبط با اون که ترجیح میده به‌جای اینکه عشقش تو دلش خاک بخوره، اون رو با دیگران به اشتراک بذاره!




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «ویدیوی منتشر شده از سونی اکسپریا (XA (2017 را ببینید!»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..