تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




منتظر معرفی هارد دیسک 16 ترابایتی سیگیت در سال آینده باشید

شرکت‌های مختلف در حال رقابت برای معرفی هارد دیسک‌های پرظرفیت هستند. سال گذشته شرکت سیگیت از هارد دیسک 10 ترابایتی خود رونمایی کرد و حال براساس اطلاعات منتشر شده از طریق سایت Geek.com، این شرکت قصد دارد سال آینده هارد دیسک 16 ترابایتی خود را معرفی نماید.

درحالی‌که ما شاهد معرفی حافظه‌های ذخیره‌سازی SSD با ظرفیت بالا بوده‌ایم (سیگیت در گذشته از یک حافظه SSD با ظرفیت 60 ترابایت رونمایی کرده است) ولی در صورت معرفی این هارد دیسک 16 ترابایتی، شاهد پرظرفیت‌ترین هارد دیسک بازار خواهیم بود. سیگیت اعلام کرده که هارد دیسک 16 ترابایتی همچنان 3.5 اینچ باقی خواهد ماند و می‌توان از آن در سیستم‌های کامپیوتر رومیزی استفاده کرد. هنوز قیمت این هارد دیسک مشخص نشده ولی با توجه به قیمت 534.99 دلاری هارد دیسک 10 ترابایتی، باید منتظر قیمتی در این محدوده و البته کمی بیشتر باشیم.

اگر قادر به صبر کردن تا سال 2018 برای خریداری مدل 16 ترابایتی نیستید، نگران نباشید چراکه در حال‌حاضر می‌توانید با پرداخت مبلغ ناقابل 10 هزار دلار، حافظه ذخیره‌سازی SSD سامسونگ با ظرفیت 15.36 ترابایت را خریداری کنید!

محمد قریشی

مهندس مکانیک و علاقه مند به دنیای خودرو و تکنولوژی




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «منتظر معرفی هارد دیسک 16 ترابایتی سیگیت در سال آینده باشید»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..