تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




گام محکم علی اصغر آسیابری در مسابقات جهانی کاراته

نماینده وزن منفی 75 کیلوگرم کشورمان در لیگ جهانی کاراته آغاز خوبی در رقابت ها داشت و رقبای یونانی و بلاروسی خود را شکست داد.

گام محکم علی اصغر آسیابری در مسابقات جهانی کاراتهبه گزارش خبرنگار حوزه کشتی و رزمی باشگاه خبرنگاران جوان، مسابقات لیگ جهانی کاراته به میزبانی کشور فرانسه با حضور 1247 کاراته کا از 79 کشور از روز جمعه آغاز شده و در دومین روز از این رقابت ها علی اصغر آسیا بری نماینده وزن منفی 75 کیلوگرم کشورمان در دیدار نخست خود به مصاف نماینده یونان رفت و توانست با نتیجه 6 بر صفر از سد حریف خود عبور کند.

کاراته کای کشورمان در دومین دیدار خود مقابل نماینده ای از بلاروس قرار گرفت و موفق شد این دیدار را با نتیجه 6 بر 2 به نفع خود به پایان برساند.

علی اصغر آسیابری در سومین دیدار خود مقابل نماینده ای از کشور عربستان قرار می گیرد.

در ادامه رقابت های لیگ جهانی کاراته 11 نماینده ایران امروز بر روی تاتامی می روند.

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «گام محکم علی اصغر آسیابری در مسابقات جهانی کاراته»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..