تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




با این همه اختلاف، «قاتل اهلی» را در جشنواره فیلم فجر می‌بینیم؟!

به گزارش خبرنگار حوزه سینما گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان؛ حدود یکسال پیش بود که خبر همکاری منصور لشکری قوچانی و مسعود کیمیایی در رسانه‌ها پیچید. این دو را در اکثر مراسم‌ها، جشنواره کارگاه آزاد فیلم و ... می‌دیدیم و پس از این نزدیکی دوستانه تولید «قاتل اهلی» آغاز شد.

گروه تولید این اثر انتخاب و همه کارها طبق برنامه و به خیر و خوشی رو به اتمام بود؛ تا اینکه کار به انتها که نزدیک شد بحث میان تهیه کننده و کارگردان بالا گرفت و به اختلافات دامن زده شد.

لشکری قوچانی از یک طرف می‌کشید و کیمیایی از طرف دیگر. اولی می گفت فیلمنامه من باید جلوی دوربین برود و دومی هم همین حرف را می‌زد.

به جشنواره که نزدیک شدیم کسی فکر نمی‌کرد، «قاتل اهلی» به علت اختلافات این دو در این رویداد فرهنگی هنری حضور پیدا کند تا اینکه نسخه‌ای با کمبود دو یا سه سکانس که کیمیایی می‌گفت باید گرفته شود، راهی جشنواره شد و هیات انتخاب آن را برگزیدند.

زمزمه‌هایی پیچید که لشکری قوچانی قصد حضور در جشنواره را ندارد. کار به وساطت چند نفر از اهالی سینما برای رفع اختلاف کشید. مقوله ای که لشکری اعتقادی به حکمیت آن ندارد و می‌گوید لفظ حکمیت برای این کار درست نیست و مراحل دیگری دارد، بگذریم...

اختلاف ظاهرا برای ختم به خیر شدن موقت، تمام شد و قوچانی در مصاحبه ای همه کارها را در زمینه تولید «قاتل اهلی» به کیمیایی واگذار کرد و گفت که وی اختیار تام دارد و با وجود 20 ساعت راش که می‌توان با آن یک مینی سریال ارائه داد می تواند هرچه خواست فیلمبرداری کند.

چند روز هم پس از این موضوع سر و صداها و حواشی خوابید تا اینکه امروز مصاحبه‌ای از ورود یکی از بازیگران اصلی «قاتل اهلی» یعنی پرویز پرستویی با یکی از روزنامه‌ها پیچید و انگار دوباره آتش زیر خاکستر روشن شده است.

پرستویی در اظهارات خود گفته «قاتل اهلی» که می‌توانست اثری خوب در کارنامه همه ما باشد ارزشش را به مسائل شخصی باخت.

این ابراز تقریبا نومیدکننده از سوی کسی که وزنه‌ای برای سینما و این فیلم است، ذهن را به تامل وا می‌دارد که آیا «قاتل اهلی» در جشنواره فیلم فجر حضور دارد یا نه؟در اکران جشنواره و اکران عمومی موفق می‌شود یا نه؟و اصلا اکران می‌شود؟!

باید نشست و دید آخرین فیلم کارگردانی که یکی از تاثیرگذارترین سینماگران در روند رو به رشد و ارتقای سینمای ایران است، به چه سرنوشتی دچار می شود؟

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «با این همه اختلاف، «قاتل اهلی» را در جشنواره فیلم فجر می‌بینیم؟!»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..