تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




تشخیص هویت همه شهدای حادثه پلاسکو در اسرع وقت

مسعود قادی پاشا در گفت‌وگو با خبرنگار بهداشت و درمان خبرگزاری فارس در ارتباط با آخرین جزئیات تشخیص هویت جان‌باختگان و شهدای حادثه پلاسکو اظهارداشت: بررسی DNA و تطبیق آن با DNA خانواده شهدا و مفقودان توسط پزشکی قانونی استان تهران انجام گرفته و اقدامات لازم در این زمینه صورت پذیرفت.

وی با اشاره به اینکه تشخیص هویت شهدا و جان‌باختگان کار بسیار حساسی بود، افزود: تاکنون هویت 10 شهید و جان‌باخته مشخص شده و تشخیص هویت سایر شهدای آتش‌نشان هنوز باقی مانده است.

مدیر کل پزشکی قانونی استان تهران خاطرنشان کرد: از آنجایی که برای تشییع پیکرهای شهدا و جان‌باختگان حادثه پلاسکو منتظر نتیجه تشخیص هویت توسط پزشکی قانونی استان تهران هستند، همکاران ما قول داده‌اند در اسرع وقت تشخیص هویت سایر آتش‌نشان‌های شهید مشخص شود.

وی گفت: از میان پیکرها و اجسادی که به پزشکی قانونی ارجاع داده شده 4 مورد مربوط به پیکر 4 غیرآتش‌نشان بوده که هویت آنها کاملاً مشخص شده است.

انتهای پیام/

http://fna.ir/AWFIS



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «تشخیص هویت همه شهدای حادثه پلاسکو در اسرع وقت»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..