تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




آخرین وضعیت پیوستن شهباززاده به پرسپولیس

سجاد در لیست برانکو نیست؛

آخرین وضعیت پیوستن شهباززاده به پرسپولیس

برخی از اطرافیان مهاجم سابق آبی ها شایعه حضورش در پرسپولیس را مطرح کرده‌اند تا استقلالی‌ها به تکاپو افتاده و به دنبال جذب او باشند.

به گزارش سرویس ورزشی جام نیـوز، شایعات درباره حضور بازیکنان جدید در پرسپولیس زیاد است و هر روز اخبار جدیدی در این باره به گوش می رسد.

 

یکی از اصلی ترین گزینه‌هایی که گفته می‌شود با پیشنهاد پرسپولیس مواجه شده، سجاد شهباززاده است. هواداران سرخپوش از یکدیگر می‌پرسند که پرسپولیس با حضور طارمی، امیری، نریمان جهان و پریموف نیاز به بازیکنی مثل شهباززاده دارند؟

 

نکته مهم اما اینجاست که این بازیکن اصلا در لیست برانکو حضور ندارد، شنیده‌ایم برخی از اطرافیان شهباززاده شایعه حضورش در پرسپولیس را مطرح کرده‌اند تا استقلالی‌ها به تکاپو افتاده و به دنبال جذب او باشند.

 

هر چند که منصوریان هم به شدت به این بازیکن علاقه دارد اما محرومیت از نقل و انتقالات دست او را بسته است. به هر ترتیب این بازیکن در لیست برانکو ایوانکوویچ قرار ندارد و بعید است پرسپولیسی شود.

آخرین خبر

109




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «آخرین وضعیت پیوستن شهباززاده به پرسپولیس»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..