تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




رکورد شکنی گمرک خراسان رضوی در منطقه

مدیر کل دفتر هماهنگی امور اقتصادی و بین الملل استانداری خراسان رضوی، به مناسبت روز جهانی گمرک، با ناظر گمرکات استان و مدیر کل گمرک مشهد دیدار کرد.

رکورد شکنی گمرک خراسان رضوی در منطقهبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد ،علی رسولیان به مناسبت ۲۶ ژانویه، روز جهانی گمرک، برای ارج نهادن به خدمات کارکنان این مجموعه، در گمرکات استان حضور یافت.
وی ضمن دیدار با عاطفی ناظر گمرکات استان، از عملکرد قابل قبول گمرک استان در تسهیل در روند صادرات قدر دانی کرد و افزود: گمرک خراسان رضوی با شش ثانیه، رکورد کمترین زمان صادرات را در منطقه شکسته است.
 انتهای پیام// ز.ی



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «رکورد شکنی گمرک خراسان رضوی در منطقه»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..