تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




تخفیف 25 درصدی عوارض ساختمانی در شهر ایور

ساعت: 08:38 منتشر شده در مورخ: 1395/11/09 شناسه خبر: 1017796

شهردار ایور گفت: عوارض صدور، تفکیک و پایانکار پروانه‌های ساختمانی و املاک مسکونی و تجاری با ۲۰ درصد تخفیف محاسبه خواهد شد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از پایگاه خبری گرمه، نیازی شهردار ایور بابیان اینکه شهروندان با پرداخت به موقع عوارض می‌توانند مدیریت شهری را به‌سوی توسعه شهری یاری نموده و نقش بسزایی در عمران و آبادانی شهر خود ایفاء نمایند افزود: یکی از راهکارها برای ترغیب شهروندان در خصوص پرداخت به‌موقع عوارض ساختمانی اجرای طرح تخفیف عوارض ساختمانی است.

وی اظهار داشت: بر همین اساس شورای شهر ایور مبتنی بر پیشنهاد شهرداری، اعمال تخفیف برای صدور و پایانکار پروانه‌های ساختمانی را بر اساس مجوز شماره 38 به این شهرداری واگذار نموده است.

وی اضافه کرد: این تخفیف 25 درصدی شامل عوارضات تفکیک و عوارض صدور و پایانکار پروانه‌های ساختمانی، املاک مسکونی و تجاری خواهد بود.

عبدالله نیازی اظهار داشت: طرح تخفیف 25 درصدی عوارض ساختمانی از اول بهمن ماه سال جاری آغاز و تا پایان اسفند ماه ادامه خواهد داشت.

شهردار ایور خاطرنشان ساخت: شهروندان می‌توانند برای کسب اطلاعات بیشتر به شهرداری ایور مراجعه نمایند.

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «تخفیف 25 درصدی عوارض ساختمانی در شهر ایور»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..