تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




جامعه‌ مدرسین بحث‌های انتخاباتی را آغاز کرد؟

کد خبر: ۴۶۹۶۴۳

۱۹۷  بازدید

عضو جامعه مدرسین گفت: جامعه مدرسین هنوز هیچ‌گونه بحثی در رابطه با انتخابات سال آینده آغاز نکرده است.

باشگاه خبرنگاران جوان نوشت: عضو جامعه مدرسین گفت: جامعه مدرسین هنوز هیچ‌گونه بحثی در رابطه با انتخابات سال آینده آغاز نکرده است.

آیت‌الله حسن ممدوحی  با تاکید بر لزوم وحدت بین مردم و مسئولان اظهار داشت: هر چقدر مردم بتوانند نسبت به یکدیگر اعتماد کنند و با هم باشند، برای کشور مفیدتر است.

وی با بیان اینکه بین نیروهای مردمی و مسئولان با هر عنوانی باید وحدت برقرار باشد، ادامه داد: همه باید بدانند که وحدت الان یک تاکتیک سیاسی نیست، بلکه یک مسئله عقلی است و اگر به آن توجه نداشته باشیم، راه نفوذ دشمن هموار می‌شود.

عضو جامعه مدرسین تصریح کرد: وحدت فقط برای پیروزی در انتخابات به کار نمی‌آید بلکه همه باید بدانند که ما همواره نیازمند وحدتیم تا دشمن بفهمد که نمی‌تواند با ما دربیفتد.

آیت‌الله ممدوحی در پاسخ به سوالی مبنی بر اینکه آیا جبهه مردمی نیروهای انقلاب اسلامی می‌تواند محور وحدت بین اصولگرایان باشد، تأکید کرد: پیش از تاکید بر محوریت لازم است که همه به دنبال ایجاد وحدت باشند.

وی افزود: تأکید بر محوریت جبهه مردمی نیروهای انقلاب اسلامی برای وحدت اصولگرایان باعث می‌شود که بین مردم دسته‌بندی ایجاد شود که گروهی محوریت را برعهده دارند و گروهی دیگر محور نیستند، در حالی که تاکید اصلی باید این باشد که همه نیروهای انقلابی یک محور واحد را ایجاد کنند.

عضو جامعه مدرسین در پاسخ به سوالی مبنی بر اینکه آیا جامعه مدرسین به بحث انتخابات ورود پیدا کرده است، خاطر نشان کرد: جامعه مدرسین هنوز هیچ‌گونه بحثی در رابطه با انتخابات سال 96 آغاز نکرده است.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «جامعه‌ مدرسین بحث‌های انتخاباتی را آغاز کرد؟»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..