تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




گلستان، قهرمان لیگ برتر کبدی بانوان شد

نهمین دوره رقابت های لیگ برتر کبدی بانوان باشگاه های کشور، انتخابی تیم ملی با قهرمانی دختران کبدی کار گلستانی به پایان رسید.

گلستان، قهرمان لیگ برتر کبدی بانوان شدبه گزارش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان و به نقل از روابط عمومی فدراسیون کبدی، نهمین دوره رقابت های لیگ برتر کبدی بانوان باشگاههای کشور انتخابی تیم با قهرمانی تیم گلستان در شهر کرمانشاه به پایان رسید.

مرحله نهایی لیگ برتر با حضور ۶ تیم به شکل رفت و برگشت در گرگان و کرمانشاه بصورت دوره ایی برگزار شد و تیم گلستان با کسب ۱۰ پیروزی متوالی همانند تیم رعد پدافند بدون شکست در مرحله نهایی به مقام قهرمانی دست یافت.

تیم دانشگاه آزاد با کسب ۸ پیروزی و قبول ۲ شکست مقابل گلستان به مقام نایب قهرمانی دست یافت.

دو تیم کرمانشاه و ایلام بطور مشترک عنوان سوم لیگ برتر بانوان را از آن خود کردند تا پرونده نهمین دوره رقابت های لیگ برتر کبدی بانوان در سال ۹۵ بسته شود.

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «گلستان، قهرمان لیگ برتر کبدی بانوان شد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..