تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




ماسک ضد جوش خانگی

جوش صورت یکی ضایعات پوستی است که زیبایی صورت شما را تحت تاثیر قرار می دهد. اگر شما هم پوست صورت تان جوش می زند به جای استفاده از محصولات شیمیایی، با یک ماسک ضد جوش خانگی جوش های صورتتان را درمان کنید.

ماسک ضد جوش خانگی

این ماسک یکی از طبیعی ترین ماسک ها برای پوست بوده که ضمن اثر بخشی مناسب برای پوست و دارای اثر ویتامینه نیز هست که توصیه می شود روزانه یک بار و زمانی که قصد خارج شدن از محل کار، منزل و یا قصد رفت و آمد در مقابل نور مستقیم آفتاب را ندارید مبادرت به مصرف این ماسک کنید.

ابتدا پوست را با آب گرم و صابون شستشو کرده سپس بابونه را همراه با دو استکان آبجوش دم کرده پوست را بخور داده سپس لیموترش تازه را آب گرفته به همراه مواد ذکر شده را با هم مخلوط کرده روی پوست قرار داده و پس از گذشت ۱۵ دقیقه پوست را با آب ولرم شستشو کنید.

لوازم مورد نیاز برای ماسک ضد جوش خانگی

خیار سبز 1 عدد

روغن زیتون 1 قاشق چایخوری

لیمو ترش تازه 1 عدد

عسل یک قاشق چایخوری

بابونه شیرازی 1 قاشق مرباخوری

طرز تهیه 

روزانه یک بار  مبادرت به مصرف این ماسک کنید.

ابتدا پوست را با آب گرم و صابون (زیتون)  شستشو کرده سپس بابونه را همراه با دو استکان آبجوش دم کرده پوست را بخور دهید.

سپس لیموترش تازه را آب گرفته به همراه مواد ذکر شده  با هم مخلوط کرده روی پوست قرار داده و پس از گذشت 15 دقیقه پوست را با آب ولرم شستشو کنید.

این ماسک یکی از طبیعی ترین ماسک ها برای پوست بوده که ضمن اثر بخشی مناسب برای پوست و دارای اثر ویتامینه نیز هست که توصیه می شود.

روزانه یک بار و زمانی که قصد خارج شدن از محل کار، منزل و یا قصد رفت و آمد در مقابل نور مستقیم آفتاب را ندارید مبادرت به مصرف این ماسک کنید.

ابتدا پوست را با آب گرم و صابون شستشو کرده سپس بابونه را همراه با دو استکان آبجوش دم کرده پوست را بخور داده سپس لیموترش تازه را آب گرفته به همراه مواد ذکر شده را با هم مخلوط کرده روی پوست قرار داده و پس از گذشت 15 دقیقه پوست را با آب ولرم شستشو کنید.

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «ماسک ضد جوش خانگی»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..