تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




تصویر تبلیغاتی گلکسی اس 8 فاش شد

تصویر فاش شده منتسب به گلکسی اس 8 احتمالا عکس‌های رندر شده تبلیغاتی این گوشی را نشان می‌دهد. 

روز پنج‌شنبه تصاویری واقعی از گلکسی اس 8 توسط ایوان بلس به همراه قیمت و مشخصات فنی گوشی فاش شد. همچنین به نظر می‌رسد این گوشی رزولوشن عجیب و نسبت ۱۸.۵ به ۹ برای صفحه نمایش خواهد داشت. البته ال‌جی جی ۶ نیز امسال نسبتی عجیب و ۱۸ به ۹ برای صفحه نمایش خود دارد.

حالا شاهد فاش شدن تصویر رندر شده‌ از گلکسی اس ۸ هستیم که به نظر می‌رسد مربوط به رندرهای تبلیغاتی این گوشی است. اگر این تصویر را با تصویری که روز پنج‌شنبه فاش شد، مقایسه کنید، می‌توانید تشابه زیادی بین آن‌ها مشاهده کنید که بارز‌ترین آن‌ها، استفاده از حسگر اثر انگشت در پشت گوشی است.

اما اگر این تصویر را با پنل جلوی صفحه نمایش که منتسب به گلکسی اس ۸ بود مقایسه کنیم، خواهیم دید دو تصویر هم‌خوانی زیادی با یکدیگر ندارند و این موضوع نشان از نادرست بودن یکی از دو تصویر فاش شده دارد.

اطلاعات بیشتر قطعا قبل از معرفی گلکسی اس ۸ در روز ۹ فروردین‌ماه فاش خواهند شد و باید طی روزهای آینده منتظر شایعات بیشتری نیز باشیم اما تا آن زمان برای اطلاع از جزئیات گلکسی اس ۸ به مطلب «تصویر واقعی از گلکسی اس 8 به همراه مشخصات کامل و قیمت آن فاش شد» مراجعه کنید.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «تصویر تبلیغاتی گلکسی اس 8 فاش شد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..