تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




سی ان ان سیاست اسلام ستیزانه ترامپ را زیر سوال برد

سی ان ان در اینستاگرام خود سیاست اسلام ستیزانه ترامپ را زیر سوال برد

به گزارش خبرنگار اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛ اينستاگرام شبكه خبري سي ان ان آمريكا همزمان با اوج گرفتن سياست هاي اسلام ستيزانه و نژادپرستانه دونالد ترامپ و كاخ سفيد فيلمي از آرامگاه متبركه شاهچراغ را انتشار داد و در توضيح  اين تصاوير نوشت: شاهچراغ يكي از مهم ترين مكانهاي زيارتي در ايران بقعه اي مسحوركننده با طراحي داخلي زيباست كه همانند نوري چشم ها را به خود مي دوزد. اين مسجد با نامش غرابت بسياري دارد و با هزاران قطعه كاشي رنگين و آيينه آراسته شده است. طراحي درخشان اين بنا به دستور ملكه تاش خان در قرن چهاردهم هجري  انجام شده است. او بنا و بارگاهي را در نظر داشت كه هر  نور را هزاران بار بازبتاباند. اين بنا آرامگاهي تاريخي و عبادتگاه و مكانی مقدس براي هزاران زائر به شمار مي رود.
سی ان ان سیاست اسلام ستیزانه ترامپ را زیر سوال برد

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «سی ان ان سیاست اسلام ستیزانه ترامپ را زیر سوال برد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..