تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




بازی صبا فرصت درخشش برای این ستاره پرسپولیس است

حسین عبدی کاپیتان و مربی سابق پرسپولیس درباره بازی با صبا می‌گوید: «فکر می‌کنم پرسپولیس بتواند روند فعلی‌اش را حفظ کند و بازی به بازی به سوی هدفش که قهرمانی است پیش برود. در این میان هر چیزی که در مسیر هدف باشد باید از سر راه برداشته شود.

البته هیچ بازی آسانی برای این تیم وجود ندارد و اگر دقت کرده باشید در بازی‌های زیادی شرایط مسابقه گره خورده و بردها میلیمتری و با اختلاف یک گل بوده است.» وی درباره غیبت سه بازیکن در بازی امروز می‌گوید:«غیبت اینها تاثیر منفی خودش را می‌گذارد بخصوص سیدجلال که در عقب زمین اطمینان بخش کار می‌کرد و در جمع کردن تیم و تهییج بازیکنان نقش داشت تا بقیه آسوده خاطر کار کنند. فکر می‌کنم ماهینی در این پست بازی کند و اگر بازیکن اوکراینی باز هم به میدان نرود مشخص است که برای بازیکنی کاملا ناکارآمد هزینه شده و جای یک بازیکن خوب را در این پست حساس گرفته. همچنین فکر می‌کنم این بازی فرصت خوبی است تا رضاییان پتانسیل‌های بالایش را نشان دهد.» عضو سابق هیات مدیره پرسپولیس درباره جذب نشدن بازیکن در چهار پست مورد نیاز این تیم در فاصله باقیمانده تا پایان مهلت نقل و انتقالات می‌گوید: «بزرگترین معضل در پست هافبک دفاعی است. من خودم در این پست بازی کرده‌ام و می‌دانم محرومیت و مصدومیت به خاطر درگیری‌ها زیاد است و حتما باید بازیکن جدیدی جذب شود.»

قانون مورفی در سال 1949 در پایگاه نیروی هوایی ادوارز شکل گرفت. سرگرد ادوارد مورفی مهندس هوافضا بود که روی یک پروژه کار می‌کرد. در یکی از سخت‌ترین آزمایش‌های پروژه یک تکنسین سیم‌ها را برعکس وصل کرد و آ...




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «بازی صبا فرصت درخشش برای این ستاره پرسپولیس است»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..