تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




سلسله نشست‌های «چله انقلاب» در شهرکرد برگزار می‌شود

ابراهیم ابراهیمی در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در شهرکرد با بیان اینکه این نشست‌ها با مشارکت دستگاه‌های اجرایی مختلف استان برگزار می‌شود اظهار داشت: نشست‌ها به صورت تخصصی و عمومی برگزار می‌شود.

وی با اشاره به برگزاری همایش ویژه دانش‌آموزان با همکاری آموزش و پرورش افزود: جُنگ دانش‌آموزی 13 بهمن‌ماه از ساعت 8 صبح تا 11 ظهر با حضور 250 نفر از دانش‌آموزان نخبه با معدل بالای 18 در مجتمع فرهنگی تفریحی لاله شهرکرد برگزار می‌شود.

دبیر آستان قدس رضوی شهرکرد با اشاره به برگزاری نشست تخصصی با سخنرانی پروفسور منوچهر محمدی بیان کرد: نشست تخصصی با سخنرانی پروفسور منوچهر محمدی ویژه فعالان فرهنگی استان 14 بهمن‌ماه از ساعت 8 صبح تا 11 ظهر در محل مجتمع فرهنگی تفریحی لاله شهرکرد است.

ابراهیمی خاطرنشان کرد: نشست عمومی نیز هم‌زمان با میلاد حضرت زینب(س) با حضور پروفسور منوچهر محمدی و مداحی مداحان اهل بیت 14 بهمن‌ماه بعد از نماز مغرب و عشاء ساعت 6:30 عصر در مکان مهدیه مصلی بزرگ امام خمینی (ره) شهرکرد برگزار می‌شود.

انتهای پیام/

برای دریافت مهمترین اخبار عضو کانال تسنیم در تلگرام شوید.



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «سلسله نشست‌های «چله انقلاب» در شهرکرد برگزار می‌شود»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..