تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




برانکو: تمرین پنالتی نکنید، برای ما نمی‌گیرند

برانکو: تمرین پنالتی نکنید، برای ما نمی‌گیرند صدرنشین لیگ، ناراضی از وضعیت داوری‌ها

ورزش > لیگ برتر - سرمربی پرسپولیس همچنان از اشتباهات داوری ناراحت است.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ پرسپولیس در چند بازی اخیر از اشتباهات داوری متضرر شده و به گفته کارشناسان داوری، در دو بازی گذشته داوران سه پنالتی برای سرخپوشان نگرفتند. به نوشته روزنامه خبرورزشی برانکو در تمرین سرخپوشان خطاب به بازیکنان، به کمیته داوران طعنه زده است. وقتی بازیکنان پرسپولیس می خواستند پنالتی تمرین کنند به آنها به شوخی گفته پنالتی تمرین نکنید، وقتی برای ما پنالتی نمی گیرند تمرین کردن پنالتی فایده ای ندارد.

البته برانكو تنها كسی نیست كه از اشتباهات داوری ناراحت است. در چند هفته گذشته مربیان زیادی نسبت به وضعیت داوری ها اعتراض كرده اند كه هفته گذشته خداداد عزیزی هم جزو این مربیان بود. 

سرمربی سیاه جامگان پس از بازی تیمش مقابل سایپا اعتراضات شدیدی به نحوه داوری كرد و گفت: الان سه امتیاز یا یک امتیاز ما را بر می گرداند؟ اگر یک نابینا هم باشد می داند که با دست توپ را زدن هند است. آقای زرگر در بازی با ماشین سازی هم یک بازیکن ما را اخراج کرد و پنالتی ما را نگرفت و یک نفر از آنها را اخراج نکرد. هیچ اتفاقی هم نیافتد. من چیزی بگویم مرا محروم می کنند آن هم از مدل بدون اعتراض. ما تیم خود را درست کرده ایم، آقای اصفهانیان شما داوری خود را درست کنید. زرگر چهار اشتباه در دوبازی ما داشته است. آقای زرگر دنبال چه چیزی در این اشتباهات هستید؟ هیچ حرفی ندارم بزنم.
همین روز گذشته هم مجید جلالی سرمربی پیكان پس از بازی تیمش مقابل استقلال، گفت كه داور برایش یك پنالتی نگرفته است. حالا اعتراضات داوری شدت گرفته و این اعتراضات به ویژه در میان تیم هایی كه احتمال سقوط آن ها وجود دارد یا شانس قهرمانی دارند، بیشتر دیده می شود.
پرسپولیس هم به عنوان صدرنشین لیگ برتر، نسبت به داوری ها معترض است و برانكو، سرمربی این تیم از هر فرصتی برای كنایه زدن به كمیته داوران استفاده می كند.

256 43




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «برانکو: تمرین پنالتی نکنید، برای ما نمی‌گیرند»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..