تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




یک معجزه در تاریخ بسکتبال جهان /چشم ستاره بسکتبال از حدقه درآمد

در رقابت های یکی از لیگ های مهم بسکتبال جهان چشم یک ستاره از حدقه جدا و به جای خود برگشت.

یک معجزه در تاریخ بسکتبال جهان /رفت وبرگشت چشم در حدقه ستاره بسکتبال جهان به گزارش خبرنگار حوزه دنیای ورزش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان،به نقل از رویترز "اکیل میچل" ستاره تیم اوکلند استرالیا در جریان دیدارهای رقابت های لیگ برتر بسکتبال استرالیا به گونه ای ضربه خورد که چشمش به ناگاه از حدقه بیرون آمد.

براساس این گزارش

این بازیکن بسکتبال تصویر صورتش را پوشاند چرا که انگشت بازیکن تیم حریف به چشم وی فرو رفت و به طور تصادفی چشم وی از حدقه درآمد.

میچل در این زمینه گفت:خداراشکر سریع به بیمارستان منتقلم کردند   ودر آمبولانس کمی به من مسکن دادند و حتی در چشمم سرم نمکی ریختند.

وی ادامه داد:لحظه ای احساس کردم حدقه چشمم لیز خورد و به سر جایش برگشت.

گفتنی است: میچل 24 ساله در صفحه رسمی خود گفته که حالش بسیار خوب است و احساس عجیبی دارد.

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «یک معجزه در تاریخ بسکتبال جهان /چشم ستاره بسکتبال از حدقه درآمد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..