تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




مقایسه گوشی ال جی V20 و گوشی گلکسی S7 ایج

در این مطلب قصد داریم این دو گوشی قدرتمند اندرویدی را با یکدیگر مقایسه کنیم.

به گزارش خبرنگار مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛  گوشی ال جی V20 به عنوان یکی از بهترین گوشی های شرکت ال جی و پرچمدار این شرکت محسوب می شود. گوشی که بعد از عرضه مورد توجه کاربران زیادی قرار گرفت. شرکت سامسونگ نیز به عنوان یکی از شرکت های مطرح در تولید گوشی در فوریه سال 2016 گوشی گلکسی S7 ایج را به بازار عرضه کرد. گوشی که بعد از عرضه توانست محبوبین خاصی در بین کاربران اندروید بدست آورد. در این مطلب قصد داریم این دو گوشی را با یکدیگر مورد مقایسه قرار دهیم. طراحی
جنس بدنه  گوشی ال جی V20 از آلومینیوم  و جنس بدنه گوشی گلکسی S7 ایج از فلز و شیشه است.  
گوشی گلکسی S7 ایج قابلیت ضد غبار و همچنین ضد آب در عمق 1.5 متری به مدت 30 دقیقه را دارد.
هر دو گوشی دارای USB از نوع C  و سنسور اثر انگشت هستند و قابلیت شارژ سریع را دارند.
وزن گوشی گلکسی S7 ایج  157 گرم  و وزن گوشی ال جی  V20 نیز  174 گرم است.مقایسه گوشی ال جی V20 و گوشی گلکسی S7 ایج

صفحه نمایش

گوشی  ال جی V20  دارای صفحه نمایش 5.7 اینچی  از نوع IPS LCD با فن آوری محافظ corning Gorilla Glass 4  با رزولوشن 2560 در 1440 و با قابلیت مولتی تاچ است.

مقایسه گوشی ال جی V20 و گوشی گلکسی S7 ایج

گوشی گلکسی S7 ایج  نیز دارای صفحه نمایش 5.5 اینچی از نوع Super AMOLED با فن آوری محافظ corning Gorilla Glass 4  با رزولوشن 2560 در 1440 است و با قابلیت مولتی تاچ یا چند لمسه است.

دوربین

گوشی  ال جی V20 دارای  دوربین دوگانه  16مگاپیکسلی با دیافراگم f/1.8 و f/2.4  درعقب و دوربین 5 مگاپیکسلی جلو با دیافراگم f/1.9 است. ( توضیح اینکه هر چقدر عدد دیافراگم کوچکتر باشد نور بیشتری به سنسور دوربین می رسد و در نتیجه عکس هایی با کیفیت بهتر ثبت می شود).
دوربین این گوشی دارای  فوکوس لمسی، فوکوس خودکار، فوکوس خودکار تشخیص صورت،  فلش LED  و قابلیت تصویربرداری با کیفیت HDR است( این قابلیت برای کاربر امکان گرفتن عکس سلفی در نور کم را فراهم می کند). دوربین این گوشی قابلیت فیلمبرداری با دو کیفیت  2160p با سرعت 30 فریم در ثانیه و 1080p  با سرعت 30 فریم در ثانیه را دارد. 

مقایسه گوشی ال جی V20 و گوشی گلکسی S7 ایج

گوشی   گلکسی S7 ایج  نیز دارای دوربین  12مگاپیکسلی در عقب با  دیافراگم f/1.7 و دوربین 5 مگاپیکسلی جلو با دیافراگم f/1.7 می باشد.
دوربین این گوشی نیز دارای قابلیت فوکوس خودکار، فوکوس لمسی،  فوکوس تشخیص لبخند و چهره، فلش LED  از نوع   dual tone است و همچنین قابلیت تصویربرداری با کیفیت HDR را داراست. همچنین دوربین گلکسی S7 ایج  توانایی ضبط ویدئوهایی با کیفیت 4k را دارد.مقایسه گوشی ال جی V20 و گوشی گلکسی S7 ایج

نرم افزار

گوشی ال جی V20 با نسخه  اندروید 7.0 نوقا به بازارعرضه شده است.

مقایسه گوشی ال جی V20 و گوشی گلکسی S7 ایج

 گوشی گلکسی S7 ایج  نیز با اندروید نسخه 6.0 مارشمالو به بازار عرضه شده است که قابل ارتقا به اندروید 7.0 نوقا را دارد.
 

سخت افزار

گوشی ال جی V20 مجهز به پردازنده قدرتمند اسنپدراگون 820 است. باتری آن 3200 میلی آمپری و قابل تعویض توسط کاربر بوده و RAM آن 4 گیگ می باشد. این گوشی در دو مدل با حافظه داخلی  32GB و 64GB عرضه شده است و قابلیت افزایش حافظه با میکرو اس دی  تا 256GB را دارد.

مقایسه گوشی ال جی V20 و گوشی گلکسی S7 ایج

گوشی  گلکسی S7 ایج  نیز مجهز به پردازنده های  قدرتمند اسنپدراگون 820  و Exynos 8890 است. دارای باتری لیتیوم یونی 3600  میلی آمپری و  غیر قابل تعویض توسط کاربر است . این گوشی نیز در سه مدل با حافظه 32/64/128GB و رام 4G عرضه شده است و  قابلیت افزایش حافظه با میکرو اس دی تا 256GB را دارد.مقایسه گوشی ال جی V20 و گوشی گلکسی S7 ایج

رنگ و قیمت

گوشی ال جی V20 در رنگ های  خاکستری، نقره ای و صورتی با قیمت 530 یورودر بازار موجود است.

مقایسه گوشی ال جی V20 و گوشی گلکسی S7 ایج

 گوشی  گلکسی S7 ایج  نیز در رنگهای مشکی، سفید، طلایی، نقره ای، صورتی طلایی، آبی و مشکی صدفی با قیمت 600 یورو در بازار موجود است.مقایسه گوشی ال جی V20 و گوشی گلکسی S7 ایج

نتیجه گیری

هر دو گوشی گلکسی S7  ایج و ال جی V20 تقریبا از  ویژگی های شبیه به هم  برخوردارند. هر دو پرچمدار بسیار خوش دست هستند. نقطه قوت گوشی گلکسی S7 ایج، قابلیت ضد آب آن است. ضمن اینکه در مقایسه با رقیب خود از وزن کمتری بهره می برد و دارای باتری و پردازنده به مراتب قدرتمندتری است. تنوع حافظه داخلی بیشتری نیز دارد. 


اما ال جی V20 نیز از ویژگی های منحصر بفرد بهره می برد. جنس آن از  فلز است، دارای صفحه نمایش بزرگتر و باتری قابل تعویض توسط خود کاربر است. به آخرین ورژن اندروید یعنی اندروید نوقا مجهز است که قابلیت های زیادی مانند دستیار گوگل در اختیار کاربر قرار می دهد. از توانایی های صوتی و همچنین عکاسی بهتری برخوردار است .

ترجمه و گزارش از : حسین فلاحی

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «مقایسه گوشی ال جی V20 و گوشی گلکسی S7 ایج»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..