تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




جدیدترین آمار فروش فیلم‌های اکران

به گزارش افکارنیوز،

با تصمیم شورای صنفی نمایش فیلم‌ «بچه‌های جسور» از روز چهارشنبه درگروه آزاد اکران شد اما همچنان فیلمهای اجتماعی نظر مخاطب را جلب می کنند و در هفته جاری نیز همزمان با جشنواره فیلم فجر اکثر سینماهای تهران و شهرستان در اختیار فیلم های جشنواره قرار می گیرند. 

علی سرتیپی مدیرعامل دفتر پخش فیلمیران درباره فروش فیلم‌های این دفتر گفت: فیلم «هفت ماهگی» با فروش 1 میلیارد و 500 میلیون تومان مواجه شدو «سلام بمبئی» به فروش 13 میلیارد و 50 میلیون تومان دست یافت.

حبیب اسماعیلی مدیرعامل دفتر پخش رسانه فیلمسازان مولود درباره فروش فیلم های این دفتر توضیح داد: فیلم «مشکل گیتی» به فروش 960 میلیون تومان دست یافت که با احتساب فروش امشب احتمالا فروش 1 میلیارد خواهد داشت. 

وی درباره فیلم های «وارونگی» و «گیتا» گفت: فیلم «گیتا» به فروش 460 میلیون تومان و فروش «وارونگی» به 650 میلیون تومان رسید. 

فیاض هوشیار مدیر دفتر پخش سیمای مهر درباره فروش فیلم «خانه ای در خیابان چهل و یکم» گفت: فیلم در تهران و شهرستان به فروش 437 میلیون و 620 هزار تومان رسید. فیلم در تهران 21 سالن و در شهرستان 12 سالن در اختیار دارد. 

سعید خانی مدیر دفتر پخش نسیم صبا درباره فروش فیلم «لاک قرمز» گفت: فیلم در تهران به فروش 970 میلیون و در شهرستان به فروش 460 میلیون تومان رسید. که در مجموع به فروش 1 میلیارد و 330 میلیون تومان دست یافت. 




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «جدیدترین آمار فروش فیلم‌های اکران»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..