تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




خط اتوبوس بدون راننده

ساعت24-یک خط اتوبوس بدون راننده در پاریس آغاز به کار کرده است.

به گزارش ساعت 24 این خط در محدوده کوتاهی که حدود 130 متر است حرکت می کند  مسافران را دو استگاه در اطراف رودخاه سن حمل می کند اما با توجه به شدت گرفتن آلودگی هوا در شهر پاریس مقامات شهرداری این شهر امیدوارند با سیاست های کاهش استفاده از خودروهای شخصی و دارای سوخت های فسیلی از شدت آلودگی هوای این شهر بکاهند.این اتوبوس ها در مسیر های ویژه حرکت می کنند و با استفاده از سنسور های لیزری مسیر خودرا طی می کنند.این خودرو ها هنوز هنوز به تجهیزات ارتباط هوشمند با خودروهای دیگر مجهز نشده اند و بصورت محدود بکار گرفته می شوند.یک راننده اتوبوس های عادی در مورد این اتوبوس ها می گوید این خودروها آلودگی ندارند و ایمن هستند اما حس اتوبوس های عادی را نمی دهند.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «خط اتوبوس بدون راننده»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..