تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




ماشین حساب گوگل به روزرسانی شد

اگر از ماشین حسای گوگل برای حسابرسی خود استفاده می کنید ، با ما همراه باشید.

ماشین حساب گوگل به روزرسانی شدبه گزارش خبرنگار دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛ ماشین حساب وسیله ای برای حسابرسی حساب های شما می باشد و امروزه با بروز تکنولوژی این وسیله نیز شکل نویی به خود گرفته است. عده ای افراد از ماشین حساب دستی استفاده می کنند و عده ی دیگر از ماشین حساب گوشیشان استفاده می کنند. اما برخی افراد برای حسابرسی حسابهایشان از ماشین حساب هوشمند گوگل استفاده می کنند.

اکنون می خواهیم درزمینه بروزرسانی این ماشین حساب اطلاعاتی را به شما ارائه دهیم. این نوع ماشین حساب در نسخه 7.2 و در بروز رسانی جدیدش این قابلیت به وجودآمده که تاریخچه محاسبات را نمایش دهد.

نحوه دیدن تاریخچه حساب ها:

1-کاربران پس از ورود به حیط ماشین حساب هوشمند گوگل می توانند آیکون سه نقطه را در گوشه بالایی سمت راست ضربه بزنند و برای دسترسی به محاسباتی که در گذشته انجام دادند گزینه historyرا انتخاب کنند.

2-صفحه را به سمت پایین بکشید تا تاریخچه محاسبات خود را مشاهده کنید.
نکته: برای پاک کردن تاریخچه محاسبات ، وارد بخش تنظیمات شده و سپس گزینه Clear را انتخاب کنید،در این زمان پیغامی برای نمایش داده می شود تا تاییدیه پاک کردن تاریخچه را بگیرد.

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «ماشین حساب گوگل به روزرسانی شد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..