تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




واکنش محسن رضایی به پیام شورای خلیج فارس + اینستاپست

محسن رضایی با انتشار یادداشتی در صفحه اینستاگرام خود نسبت به پیام شورای همکاری خلیج فارس واکنش نشان داد.

به گزارش خبرنگار حوزه سیاسیونگروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛ محسن رضایی دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام یادداشتی را در صفحه اینستاگرام خود منتشر کرد مبنی بر روابط ایران با کشورهای حوزه خلیج فارس و دولت های عربستان و آل سعود که در شورای همکاری خلیج فارس به یک عامل خیانت تبدیل شدند و سایر کشورها نباید فریب آن ها را بخورند.

وی در پست خود نوشت: پیام شورای خلیج فارس یا ‌ملک سلمان؟ نامه شورای همکاری خلیج فارس، نبايد دولتمردان ما را به اشتباه بيندازد. روابط ما درخلیج فارس با کشورها باید دوجانبه و بر پايه دوستی و همکاری برادرانه ما و کشورهای اسلامی باشد؛ حال آن كه عربستان و آل سعود به عامل تفرقه و خیانت تبدیل شده و شورای همکاری را به ابزار کارشکنی مبدل کرده است. هر نوع شورای همکاری در خلیج فارس بدون عراق و ایران باطل و ابزار دست عربستان خواهد بود.چرا باید رشته روابط خود با کشورهای همسایه را به عربستان گره بزنیم؟ به مسئولان کشور توصیه می‌کنم فریب عربستان را نخورند.

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «واکنش محسن رضایی به پیام شورای خلیج فارس + اینستاپست»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..