تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




ترامپ دو دستور اجرایی جدید را امضا کرد

به گزارش ایرنا به نقل از تارنمای خبری آسوشیتدپرس، رئیس جمهوری آمریکا تصریح کرد که دستور اجرایی نخست شامل افزایش هزینه های نظامی برای به روز رسانی ناوگان نیروهای مسلح و اختصاص منابع جدید به ارتش آمریکا خواهد بود.
ترامپ درباره دومین دستور اجرایی خود گفت که مطابق آن برخی «اقدامات نظارتی جدید» بر مهاجران اعمال می شود که به ادعای او موجب «حفاظت از آمریکا در برابر تروریستهای اسلامگرای افراطی» خواهد شد.
در پیش نویس این دستور که در رسانه ها منتشر شده، طرح پذیرش پناهجوی آمریکا به مدت 120 روز متوقف شده است.
در این پیش نویس همچنین آمده است که دولت آمریکا به مدت 30 روز از صدور ویزا برای شهروندان ایران، عراق، لیبی، سومالی، سودان، سوریه و یمن خودداری خواهد کرد.
دستورات اجرایی یاد شده در محل وزارت دفاع آمریکا و پس از آیین سوگند «جیمز متیس» وزیر دفاع جدید این کشور امضا شد.
هنوز متن این اسناد منتشر نشده است.
به گزارش ایرنا، ترامپ از ابتدای رقابت های انتخاباتی موضعی سرسختانه در قبال مهاجران داشته است.
وی اخیرا دستور ساخت یک دیوار در مرز میان آمریکا و مکزیک را با هدف مقابله با موج مهاجران غیرقانونی صادر و تلاش کرده تا هزینه آن را به مکزیک تحمیل کند ؛ اقدامی که به لغو دیدار برنامه ریزی شده سران دو کشور منجر شد.
شبس ** 9386 ** مترجم : مهران معینی جم

انتهای پیام /*



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «ترامپ دو دستور اجرایی جدید را امضا کرد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..