تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




پاسخ تصویری نزدیکان آیت‌الله‌ هاشمی به اهانت سعید قاسمی+2 عکس آخرین لحظه کفن و وداع

پاسخ تصویری نزدیکان آیت‌الله‌ هاشمی به اهانت سعید قاسمی+2 عکس آخرین لحظه کفن و وداع

456 جایی که سعید قاسمی یکی از مخالفان سرسخت آیت‌الله‌ هاشمی رفسنجانی در سخنانی توهین آمیز نسبت به رئیس فقید مجمع تشخیص مصلحت نظام، وی را «نخ تسبیح جریان انحرافی» دانست. قاسمی همچنین آیت‌الله‌ هاشمی را به داشتن امکانات ویژه پزشکی و رفاهی از قبیل «٢٠٠ بادیگارد» و «یک ماشین آمبولانس با چهار تا پنج‌ دکتر ویژه» متهم کرد و در قسمتی از سخنانش به این موضوع اشاره داشت که آیت‌الله‌ هاشمی «در استخر وی‌آی‌پی فرح در کاخ سعدآباد» طوری سکته کرده بود که یک فریم عکس هم از جنازه‌اش بیرون نیامد.
در پاسخ به این سخنان ابتدا غلامعلی رجایی، مشاور آیت‌الله‌ هاشمی در کانال تلگرامی خود نوشت که شب غسل آیت‌الله‌ هاشمی به دلیل اکراه فرزندان وی از تصویربرداری از پیکر رئیس فقید مجمع تشخیص مصلحت نظام منصرف شده بود. با وجود این روز پنجشنبه غلامعلی رجایی مشاور مرحوم آیت‌الله‌ هاشمی رفسنجانی در کانال تلگرامی‌اش نوشت: الآن مهندس یاسر‌ هاشمی با من تماس گرفت و عکسی را که در آخرین لحظات کفن و هنگام وداع خانواده با آن از پیکر مطهر پدر ارجمندش گرفته بود، برایم فرستاد. خدا را شکر که یادداشت من در این زمینه با این تصویر مستند شد. این عکس بسرعت در فضای مجازی دست به دست شد تا اینکه در این دست به دست شدن تغییراتی هم در آن ایجاد گردید. از همین رو بود که رجایی یک بار دیگر توضیحات جدیدی در کانال تلگرامی‌اش نوشت و توضیح داد: «با مقایسه دو عکس اصلی و دستکاری شده توسط جاعلان و سیه‌دلان بخوبی پیداست که در صورت آقای‌ هاشمی هیچ نشانه‌ای از زخم، خون یا کبودی وجود ندارد. به نظر می‌رسد پیروان ماکیاول برای جااندازی یک دروغ به چه شیوه‌های کثیفی متوسل می‌شوند. رحمت خدا بر آیت‌الله جوادی آملی که در مراسم ختم هفتم‌ هاشمی در قم با دلی شکسته گفت:‌ هاشمی مظلوم است حیا و میتا.» برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

اقامت رایگان در هتل 4 ستاره استانبول -گلفام سفر

اخبار زیر را از دست ندهید:




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «پاسخ تصویری نزدیکان آیت‌الله‌ هاشمی به اهانت سعید قاسمی+2 عکس آخرین لحظه کفن و وداع»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..