تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




4 انفجار در بغداد 13 کشته برجای گذاشت

کد خبر: ۴۶۹۵۳۸

۹۲۵  بازدید

منابع امنیتی عراق گفته اند، براثر چهار حمله تروریستی در روز جمعه در شمال و شرق و غرب بغداد ، دستکم 13 تن کشته و 12 تن زخمی شدند.

خبرگزاری ایرنا: منابع امنیتی عراق گفته اند، براثر چهار حمله تروریستی در روز جمعه در شمال و شرق و غرب بغداد ، دستکم 13 تن کشته و 12 تن زخمی شدند.

یک مقام مسوول عراقی جمعه شب در گفت وگو با السومریه نیوز اظهار داشت: دو بسته انفجاری بطور پی درپی در منطقه ام الکبر و الغزالیه در شرق بغداد منفجر شدند که در اثر آن یک غیرنظامی کشته و شش نفر دیگر زخمی شدند.


از سوی دیگر یکی از مسوولان اداره پلیس نیز از انفجار بمب کنار جاده ای در نزدیکی بازار محلی در محله البساتین منطقه الشعب در شمال بغداد خبر داد که یک کشته و سه زخمی به همراه داشت.


مسوول یاد شده همچنین از انفجار بمب دیگری در نزدیکی یک مرکز تجاری در منطقه البکریه در غرب بغداد خبر داد که در نتیجه آن پنج غیرنظامی زخمی شدند.


نیروهای نظامی در موارد یاد شده محل حادثه را به محاصره خود درآورند و جنازه افراد کشته شده را به پزشکی قانونی و زخمی ها را جهت معالجه به بیمارستان انتقال دادند.


شایان ذکر است بغداد علاوه بر حملات پراکنده علیه غیرنظامیان و نظامیان در مناطق مختلف پایتخت هر از چند گاهی شاهد اقدامات خشونت آمیز و انفجارهای تروریستی است که در نتیجه آنها تا کنون دهها نفر کشته و زخمی شدند.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «4 انفجار در بغداد 13 کشته برجای گذاشت»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..