تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




اینتل و استفاده از حسگرها برای آسان کردن خرید شما از فروشگاه‌ها

اینتل به دنبال ایجاد پلتفرمی جدید برای بهبود خرید شما در فروشگاه‌ها است.

اینتل سرعت پیشرفت تکنولوژی برای بازسازی نوع خرید مردم در فروشگاه را کافی نمی‌داند. این غول سازنده چیپست‌های حرفه‌ای به دنبال ساخت یک پلتفرم فروش تعاملی است که شامل یک سری سنسور، کیت‌ نرم‌افزاری و دیگر مؤلفه‌های لازم برای به‌کارگیری در فروشگاه است. این پلتفرم سرعت یافتن کالا در فروشگاه را زیاد می‌کند و علاوه بر ذخیره‌سازی عادات خرید مشتریان در خود، می‌تواند خرید‌ها را کاملا شخصی‌سازی کند و به مشتریان پیشنهاد خرید بدهد. 

اینتل

این شرکت برای راه‌اندازی ایده‌ی جالب خود تا ۵ سال آینده، بالغ بر ۱۰۰ میلیون دلار در صنعت خرید سرمایه‌گذاری خواهد کرد.

با این‌که راه حل‌های اینتل برای راه‌اندازی این پلتفرم در صنعت خرید و فروشگاه‌ها هنوز به‌طور قطع مشخص نیست؛ اما توانسته است کلیات تکنولوژی مورد نظر خود را به نمایش بگذارد. برای مثال Simbe Robotics قفسه‌های هوشمند خود را در فروشگاه‌ها راه‌اندازی کرده و از طرف دیگر، ShopperMXTM HIVE امکان بازدید از فروشگاه در قالب واقعیت مجازی برای مشتریان فراهم آورده است. 

اینتل به‌طور حتم اولین اسمی نیست که در صنعت خرید می‌شنوید؛ اما قطعا انگیزه‌های زیادی برای قدم گذاشتن در این بستر دارد. فهمیدن این‌که فروشگاه‌ها پلتفرم اینتل را با آغوش باز بپذیرند، سخت است؛ اما شواهد حاکی از آن هستند که این شرکت به شکل باورنکردنی منتظر زمانی است که مردم به این تکنولوژی هجوم ببرند.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «اینتل و استفاده از حسگرها برای آسان کردن خرید شما از فروشگاه‌ها»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..