تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




«بلاتاریا» در خانه نمایش

فرهنگ > تئاتر - نمایش «بلاتاریا» با کارگردانی مهدی رحیمی‌سده، از یکشنبه دهم بهمن تا پایان همین ماه در خانه نمایش پذیرای تماشاگران می‌شود.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، نمایش «بلاتاریا» نوشته مهدی رحیمی‌سده، هشتمین اثر نمایشی این نویسنده و کارگردان به شمار می‌آید که برای اجرا در خانه نمایش درنظر گرفته شده است.

در این نمایش، مهدی رحیمی‌سده، محمود فیضی، هانا راد و ایلیا شهبازی ایفای نقش می‌کنند و حمیدرضا معدن کن، شهرام خانپور، سمیه پسندیده خواه، میلاد دلشاد، علی شجاع، مهدی غریب و کیانوش فتحی به‎‌عنوان صداپیشه در این اثر نمایشی حضور دارند.

همچنین میلاد دلشاد آهنگساز نمایش و سمیه پسندیده خواه طراحی صحنه و لباس، محمد رمضانی طراحی پوستر و بروشور، مجتبا گیویان طراحی و اجرای نور و مجتبی تقوی نیا، طراحی گریم نمایش را به‌عهده دارند. یلدا ابراهیمی و دانا عصاره هم عکاسان نمایش «بلاتاریا» هستند.

5757




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر ««بلاتاریا» در خانه نمایش»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..